I Edycja 2017
FIRMA PRZYSZŁOŚCI to wydarzenie zorganizowane z myślą o wyzwaniach, jakie w dobie internetu stoją przed małymi i średnimi biznesami. 6 czerwca 2017 r. zapraszamy na spotkanie z ekspertami i przedstawicielami największych toruńskich firm. Otwarta i bezpłatna konferencja jest dla wszystkich lokalnych przedsiębiorców – niezależnie od branży i doświadczenia.
FIRMA PRZYSZŁOŚCI to Twoja firma!
W programie znajdziesz nie tylko wykłady specjalistów, dotyczące megatrendów technologicznych i finansowych i ich znaczenia w biznesie, ale także niezwykle praktyczne warsztaty! W ramach panelu warsztatowego dowiesz się m.in. jak zbudować strategię komunikacji swojej firmy, korzystając z narzędzi digital marketingu, mediów społecznościowych i innowacyjnych metodologii biznesowych. Poznasz dobre praktyki stosowane przez firmy, które odniosły sukces i usłyszysz, jak na co dzień zmagają się z problemami, które dobrze znasz, prowadząc własną firmę. Przy okazji poznasz także innych lokalnych przedsiębiorców i nawiążesz cenne kontakty.
FIRMA PRZYSZŁOŚCI to nowa inicjatywa Izby Przemysłowo-Handlowej w Toruniu, która od 1989 r. wspiera lokalny biznes, tworząc przestrzeń networkingową, organizując szkolenia, angażując się we współpracę między sektorami i reprezentując interesy toruńskich przedsiębiorców, a także pomagając w najprostszych codziennych kwestiach, jak znalezienie stażystów, użyczenie przestrzeni na negocjacje biznesowe czy organizację grupy zakupowej.
IPH to przyjaciel Twojego biznesu!
Program
9:00 - 10:00 Sala Patio | Uroczyste otwarcie - powitanie - Henryk Dulanowski - Prezes Zarządu IPH w Toruniu | ||
Magdalena Dziewguć - Head of Google for Work CEE Megatrendy i ich wpływ na świat biznesu. | |||
Godzina | Blok prelekcyjny Patio | Blok warsztatowy I piętro | Blok partnerski |
10:00 – 11:30 | Transformacja technologiczna | Komunikacja | Strategia marketingowa |
GŁÓWNA PRELEKCJA: „Wykorzystując sieć globalnych innowatorów w transformacji cyfrowej firm. Jak skutecznie zmieniać procesy analogowe na cyfrowe w dużych i średnich firmach?” DOBRE PRAKTYKI: | „Narysuj co chcesz powiedzieć – nowe trendy w komunikacji” | „Budowanie strategii marketingowej” | |
11:30 – 12:00 | Przerwa kawowa i networking | ||
12:00 – 13:30 | Finanse | Marketing | Sprzedaż |
GŁÓWNA PRELEKCJA: DOBRE PRAKTYKI: | „Dlaczego każda firma jest dziś internetowa” „Nowoczesne budowanie marki, czyli jak być niezapomnianym?” | „Rola sprzedaży w rozwoju biznesu” | |
13:30 – 14:00 | Przerwa kawowa i networking | ||
14:00 – 15:30 | Globalizacja | Strategia | Reklama online |
GŁÓWNA PRELEKCJA: DOBRE PRAKTYKI: Dariusz Polak - Członek Zarządu / Dyrektor ds. Marketingu i Eksportu HENKELL & CO. | „Futures thinking czyli sposób na opracowanie scenariuszy przyszłości dla firm, pracując na trendach” | „Co wydawca gazet może zrobić dla Ciebie w internecie, a o co boisz się zapytać vs Trendy reklamy online 2017” | |
15.30 – 16.00 | Podsumowanie – podziękowania | ||
16:00 – 18.00 | Standing party |
Galeria
Do pobrania
- Prezentacja IPH - Marcin Klejnowski / Karol Polasik
- Prezentacja IPH slajdy - Marcin Klejnowski / Karol Polasik
- Prezentacja Bożena Lublińska
- Prezentacja Dariusz Polak HENKEL
- Prezentacja Janetta Sałek
- Prezentacja Arek Skuza K2
- Prezentacja Rafał Kołodziej
- Prezentacja Michał Buszko UMK
- Prezentacja Tomasz Józefacki NEUCA
- Prezentacja Dominik Pokornowski
- Neukubator
- Neuca przychodnie
- Neuca wspiera niezależne apteki i jej pacjentów