Marcin Maj

Ekspert w dziedzinie marketingu, reklamy i komunikacji. Analityk trendów, strateg, doradca biznesowy. Definiuje najważniejsze zjawiska konsumenckie i wskazuje ich konsekwencje dla gospodarki, kategorii rynkowych czy konkretnych marek.

Analizuje trendy społeczne, dotyczące zachowań konsumenckich. Jako jeden z pierwszych w Polsce zdefiniował pojęcia „sharing economy”, „meaningful brands”, czy „industry revolution”. Od ponad 20 lat obecny w branży reklamowej.

Z powodzeniem wprowadził kilka kluczowych marek na polski rynek formułując strategię marek oraz ich komunikację bazując na fundamentach 4P.

Wykładowca w Szkole Głównej Handlowej oraz na Uczelni Łazarskiego. Prelegent na wielu kongresach poświęconych zagadnieniom marketingu oraz efektywnej komunikacji. Ponadto jest członkiem Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców oraz współautorem książki „Standardy kierowania zespołem handlowym”.

Jako juror oceniał kampanie marketingowe największych polskich marek na takich konkursach, jak Golden Arrow, PNSA, MIXX Awards, KTR, czy EFFIE. W 2014 roku za swoje osiągnięcia w branży reklamowej został wyróżniony tytułem AdMan 2013.

Jest częstym gościem branżowych programów telewizyjnych oraz radiowych, ale również autorem artykułów eksperckich (m.in. dla magazynów Brief, Media&Marketing Polska, Marketing w Praktyce, Online Marketing Polska.