• Druga edycja otwartej konferencji dla małych i średnich biznesów. Eksperci. Megatrendy. Warsztaty.
    6 czerwca 2018 r.
    CKK Jordanki Toruń
    II edycja otwartej konferencji biznesowej
    Wiedza + networking + inspiracja
    video
    Zobacz relacje z I edycji
  • Druga edycja otwartej konferencji dla małych i średnich biznesów. Eksperci. Megatrendy. Warsztaty.
    6 czerwca 2018 r.
    CKK Jordanki Toruń
    II edycja otwartej konferencji biznesowej
    Wiedza + networking + inspiracja
    video
    Zobacz relacje z I edycji
  • Druga edycja otwartej konferencji dla małych i średnich biznesów. Eksperci. Megatrendy. Warsztaty.
    6 czerwca 2018 r.
    CKK Jordanki Toruń
    II edycja otwartej konferencji biznesowej
    Wiedza + networking + inspiracja
    video
    Zobacz relacje z I edycji
  • Druga edycja otwartej konferencji dla małych i średnich biznesów. Eksperci. Megatrendy. Warsztaty.
    6 czerwca 2018 r.
    CKK Jordanki Toruń
    II edycja otwartej konferencji biznesowej
    Wiedza + networking + inspiracja
    video
    Zobacz relacje z I edycji
  • Druga edycja otwartej konferencji dla małych i średnich biznesów. Eksperci. Megatrendy. Warsztaty.
    6 czerwca 2018 r.
    CKK Jordanki Toruń
    II edycja otwartej konferencji biznesowej
    Wiedza + networking + inspiracja
    video
    Zobacz relacje z I edycji

I edycja 2017

FIRMA PRZYSZŁOŚCI to wydarzenie zorganizowane z myślą o wyzwaniach, jakie w dobie internetu stoją przed małymi i średnimi biznesami. 6 czerwca 2017 r. zapraszamy na spotkanie z ekspertami i przedstawicielami największych toruńskich firm. Otwarta i bezpłatna konferencja jest dla wszystkich lokalnych przedsiębiorców - niezależnie od branży i doświadczenia.

FIRMA PRZYSZŁOŚCI to Twoja firma!

W programie znajdziesz nie tylko wykłady specjalistów, dotyczące megatrendów technologicznych i finansowych i ich znaczenia w biznesie, ale także niezwykle praktyczne warsztaty! W ramach  panelu warsztatowego dowiesz się m.in. jak zbudować strategię komunikacji swojej firmy, korzystając z narzędzi digital marketingu, mediów społecznościowych i innowacyjnych metodologii biznesowych. Poznasz dobre praktyki stosowane przez firmy, które odniosły sukces i usłyszysz, jak na co dzień zmagają się z problemami, które dobrze znasz, prowadząc własną firmę. Przy okazji poznasz także innych lokalnych przedsiębiorców i nawiążesz cenne kontakty.
FIRMA PRZYSZŁOŚCI to nowa inicjatywa Izby Przemysłowo-Handlowej w Toruniu, która od 1989 r. wspiera lokalny biznes, tworząc przestrzeń networkingową, organizując szkolenia, angażując się we współpracę między sektorami i reprezentując interesy toruńskich przedsiębiorców, a także pomagając w najprostszych codziennych kwestiach, jak znalezienie stażystów, użyczenie przestrzeni na negocjacje biznesowe czy organizację grupy zakupowej.

IPH to przyjaciel Twojego biznesu!

 

9:00 – 10:00
Sala Patio
Uroczyste otwarcie
- powitanie - Henryk Dulanowski - Prezes Zarządu IPH w Toruniu
Magdalena Dziewguć - Head of Google for Work CEE
Megatrendy i ich wpływ na świat biznesu.
Godzina

Blok prelekcyjny
Megatrendy cywilizacyjne i ich wpływ na świat biznesu

Patio

Blok warsztatowy
Biznes w praktyce – nowe rozwiązania wykorzystywane w firmie

I piętro

Blok partnerski
Dlaczego Twoja firma może przestać istnieć? (Merytoryczne wykłady sponsorowane)

I piętro

10:00 – 11:30Transformacja technologicznaKomunikacja Strategia marketingowa

GŁÓWNA PRELEKCJA:

„Wykorzystując sieć globalnych innowatorów w transformacji cyfrowej firm. Jak skutecznie zmieniać procesy analogowe na cyfrowe w dużych i średnich firmach?”
Arek Skuza – K2 Digital Ventures

 

DOBRE PRAKTYKI:
Tomasz Józefacki - Wiceprezes Zarządu ds. Rozwoju NEUCA S.A.

„Narysuj co chcesz powiedzieć – nowe trendy w komunikacji”
Andrzej Chalecki – Inne Spojrzenie
„Budowanie strategii marketingowej”
Janusz Kamiński – Trakido Sp. z o.o. Sp.k.
11:30 – 12:00Przerwa kawowa i networking
12:00 – 13:30FinanseMarketing Sprzedaż

GŁÓWNA PRELEKCJA:
„Czy innowacje muszą być drogie?”
Bożena Lublińska-Kasprzyk – ekspert Business Center Club i Prezes Zarządu Brad Management Consulting.
dr Michał Buszko - Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania UMK

DOBRE PRAKTYKI:
Maciej Jóźwicki - Prezes Marwit Sp. z o.o.

„Dlaczego każda firma jest dziś internetowa”
Dominik Pokornowski – 3.14PR

„Nowoczesne budowanie marki, czyli jak być niezapomnianym?”
Joanna Cieślak-Ospalska – Positive Mind

„Rola sprzedaży w rozwoju biznesu”
Mateusz Firląg - dyrektor Departamentu Klientów Biznesowych Polkomtel Sp. z o.o.
13:30 – 14:00Przerwa kawowa i networking
14:00 – 15:30GlobalizacjaStrategia Reklama online

GŁÓWNA PRELEKCJA:
„Perspektywiczne rynki dla ekspansji zagranicznej polskich firm i warunki skutecznego rozwoju w oparciu o eksport”
Janetta Sałek - Consulting Coaching Business

DOBRE PRAKTYKI:
Arkadiusz Krężel - Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej BORYSZEW S.A.

Dariusz Polak - Członek Zarządu / Dyrektor ds. Marketingu i Eksportu HENKELL & CO.

„Futures thinking czyli sposób na opracowanie scenariuszy przyszłości dla firm, pracując na trendach”
Rafał Kołodziej - Greenhat

 

„Co wydawca gazet może zrobić dla Ciebie w internecie, a o co boisz się zapytać vs Trendy reklamy online 2017”
Grzegorz Zajączkowski - Polska Press Grupa autor bloga marketingnaluzie.pl

15.30 – 16.00
Sala Patio
Podsumowanie – podziękowania
Prezentacja IPH w Toruniu
Karol Polasik – Wiceprezes Zarządu IPH w Toruniu, (Prezes Vobacom Sp. z o.o.)
Marcin Klejnowski – Członek Zarządu IPH w Toruniu (Wiceprezes Biurfol Sp. z o.o.)
16:00 – 18.00
Sala patio
Standing party

FIRMA PRZYSZŁOŚCI to wydarzenie zorganizowane z myślą o wyzwaniach, jakie w dobie internetu stoją przed małymi i średnimi biznesami. 6 czerwca 2017 r. zapraszamy na spotkanie z ekspertami i przedstawicielami największych toruńskich firm. Otwarta i bezpłatna konferencja jest dla wszystkich lokalnych przedsiębiorców - niezależnie od branży i doświadczenia.

FIRMA PRZYSZŁOŚCI to Twoja firma!

W programie znajdziesz nie tylko wykłady specjalistów, dotyczące megatrendów technologicznych i finansowych i ich znaczenia w biznesie, ale także niezwykle praktyczne warsztaty! W ramach  panelu warsztatowego dowiesz się m.in. jak zbudować strategię komunikacji swojej firmy, korzystając z narzędzi digital marketingu, mediów społecznościowych i innowacyjnych metodologii biznesowych. Poznasz dobre praktyki stosowane przez firmy, które odniosły sukces i usłyszysz, jak na co dzień zmagają się z problemami, które dobrze znasz, prowadząc własną firmę. Przy okazji poznasz także innych lokalnych przedsiębiorców i nawiążesz cenne kontakty.
FIRMA PRZYSZŁOŚCI to nowa inicjatywa Izby Przemysłowo-Handlowej w Toruniu, która od 1989 r. wspiera lokalny biznes, tworząc przestrzeń networkingową, organizując szkolenia, angażując się we współpracę między sektorami i reprezentując interesy toruńskich przedsiębiorców, a także pomagając w najprostszych codziennych kwestiach, jak znalezienie stażystów, użyczenie przestrzeni na negocjacje biznesowe czy organizację grupy zakupowej.

IPH to przyjaciel Twojego biznesu!

 

 

9:00 – 10:00
Sala Patio

Uroczyste otwarcie
- powitanie - Henryk Dulanowski - Prezes Zarządu IPH w Toruniu

Magdalena Dziewguć - Head of Google for Work CEE
Megatrendy i ich wpływ na świat biznesu.

Blok prelekcyjny
Megatrendy cywilizacyjne i ich wpływ na świat biznesu

Patio

Blok warsztatowy
Biznes w praktyce – nowe rozwiązania wykorzystywane w firmie

I piętro

Blok partnerski
Dlaczego Twoja firma może przestać istnieć? (Merytoryczne wykłady sponsorowane)

I piętro

10:00 – 11:30

Transformacja technologiczna

GŁÓWNA PRELEKCJA:

„Wykorzystując sieć globalnych innowatorów w transformacji cyfrowej firm. Jak skutecznie zmieniać procesy analogowe na cyfrowe w dużych i średnich firmach?”
Arek Skuza – K2 Digital Ventures

 

DOBRE PRAKTYKI:
Tomasz Józefacki - Wiceprezes Zarządu ds. Rozwoju NEUCA S.A.

Komunikacja

„Narysuj co chcesz powiedzieć – nowe trendy w komunikacji”
Andrzej Chalecki – Inne Spojrzenie

 

„Budowanie strategii marketingowej”
Janusz Kamiński – Trakido Sp. z o.o. Sp.k.

11:30 – 12:00 Przerwa kawowa i networking

12:00 – 13:30

Finanse

GŁÓWNA PRELEKCJA:
„Czy innowacje muszą być drogie?”
Bożena Lublińska-Kasprzyk – ekspert Biznes Center Club i Prezes Zarządu Brad Management Consulting.
dr Michał Buszko - Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania UMK

DOBRE PRAKTYKI:
Maciej Jóźwicki - Prezes Marwit Sp. z o.o.

Marketing

„Trendy reklamy online w 2017 roku”
Grzegorz Zajączkowski
marketingnaluzie.pl

„Dlaczego każda firma jest dziś internetowa”
Dominik Pokornowski – 3.14PR

„Nowoczesne budowanie marki, czyli jak być niezapomnianym?”
Joanna Cieślak-Ospalska – Positive Mind

 

„Rola sprzedaży w rozwoju biznesu”
Mateusz Firląg - dyrektor Departamentu Klientów Biznesowych Polkomtel Sp. z o.o.

13:30 – 14:00 Przerwa kawowa i networking

14:00 – 15:30

Globalizacja

GŁÓWNA PRELEKCJA:
„Perspektywiczne rynki dla ekspansji zagranicznej polskich firm i warunki skutecznego rozwoju w oparciu o eksport”
Janetta Sałek - Consulting Coaching Business

DOBRE PRAKTYKI:
Arkadiusz Krężel - Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej BORYSZEW S.A.

Dariusz Polak - Członek Zarządu / Dyrektor ds. Marketingu i Eksportu HENKELL & CO.

Strategia

„Futures thinking czyli sposób na opracowanie scenariuszy przyszłości dla firm, pracując na trendach”
Rafał Kołodziej - Greenhat

 

„Trendy reklamy online w 2017 roku”
Grzegorz Zajączkowski - Polska Press Grupa autor bloga marketingnaluzie.pl

15.30 – 16.00
Sala Patio
Podsumowanie – podziękowania
Prezentacja IPH w Toruniu
Karol Polasik – Wiceprezes Zarządu IPH w Toruniu, (Prezes Vobacom Sp. z o.o.)
Marcin Klejnowski – Członek Zarządu IPH w Toruniu (Wiceprezes Biurfol Sp. z o.o.)
16:00 – 18.00
Sala patio
Standing party