II Edycja 2018
Podsumowanie II edycji konferencji Firma Przyszłosci
FIRMA PRZYSZŁOŚCI to wydarzenie zorganizowane z myślą o wyzwaniach, jakie w dobie internetu stoją przed małymi i średnimi biznesami. 6 czerwca 2018 r. zapraszamy na spotkanie z ekspertami i przedstawicielami największych toruńskich firm. Otwarta i bezpłatna konferencja jest dla wszystkich lokalnych przedsiębiorców – niezależnie od branży i doświadczenia.
FIRMA PRZYSZŁOŚCI to Twoja firma!
Program
8:00-9:00 | Rejestracja / kawa |
Czy początek musi być trudny? | |
9:00 – 10:30 | Prof. Leszek Balcerowicz PRELEKCJA OTWIERAJĄCA Systemy instytucjonalne, a warunki życia w kraju. Dyskusja z uczestnikami konferencji |
10:30 – 11:15 | Magdalena Dziewguć - Google Head of Google for Work CEE Kreowanie warunków rozwoju w firmie w stanie ciągłej transformacji. |
11:15 - 11:35 | Maciej Filipkowski Jak inwestować w startupy i nie stracić wszystkiego. |
11:35 – 11:55 | Dobre Praktyki - NEUCA Startup w korporacji. |
11:55 – 12:30 | Brunch |
Jak finansować pomysły? | |
12:30 – 13:15 | Marek Zuber Jak finansować innowacje w dzisiejszej Polsce |
13:15 -13:45 | Wojciech Marcinkiewicz Dyrektor Biura Regionalnych Programów Operacyjnych Departamentu Instrumentów Finansowych BGK Robert Koziński Dyrektor Biura Monitorowania i Finansowania Systemu Gwarancyjno- Poręczeniowego Departamentu Gwarancji i Poręczeń BGK Gwarancje i pożyczki unijne – instrumenty wsparcia innowacji i rozwoju firm |
13:45 – 14:00 | Dobre Praktyki - MARWIT Przewidywanie przyszłości to jej tworzenie - case Marwit. |
14:00 – 14:20 | Dobre Praktyki - Alphabet Przykład optymalizacji kosztów w firmie. |
Firma bez granic | |
14:20 – 14:40 | Aleksander Łaszek Główny ekonomista i Wiceprezes Zarządu FOR Wpływ nowych technologii na gospodarkę. |
14:40 – 15:00 | Paweł Jakubik - Microsoft Członek Zarządu, Dyrektor ds. Transformacji Cyfrowej Microsoft Polska Cyfrowa transformacja – zniesienie granic. |
15:00 – 15:15 | Feliks Kobierski - BGK Ekspert Departamentu Bankowości Transakcyjnej Bezpieczeństwo i finansowanie transakcji handlu zagranicznego. |
15:15 – 16:15 | Lunch/networking |
Megatrendy w marketingu | |
16:15 – 16:45 | Marcin Maj Jak dziś skutecznie mówić do konsumenta w dobie kryzysu zaufania do mediów |
16:45 – 17:30 | Rahim Blak Czy biznes to sztuka? |
17:30 – 17:45 | Dobre Praktyki - TRAKIDO Determinanty w podejmowaniu decyzji zakupowych |
17:45 – 18:30 | Panel dyskusyjny: Moderator: Magdalena Dziewguć – Head of Google for Work CEE Uczestnicy: Bartłomiej Hanas– Dyrektor Regionu – BGK Region Kujawsko-Pomorski Małgorzata Kaczorek - Prezes All 4 Care Sp. z o.o., właściciel portalu www.senior24h.pl Aleksander Łaszek -Wiceprezes Zarządu, Główny Ekonomista FOR Bożena Leśniewska -Wiceprezes Zarządu Orange Polska Rahim Blak - CEO click community; CMO i współzałożyciel systemu edrone Paweł Jakubik - Microsoft Członek Zarządu, Dyrektor ds. Transformacji Cyfrowej Microsoft Polska |
PODSUMOWANIE KONFERENCJI / WRĘCZENIE NAGRÓD |
Prelegenci
Leszek Balcerowicz
Profesor Szkoły Głównej Handlowej (SGH) w Warszawie; wicepremier i minister finansów w pierwszych dwóch niekomunistycznych rządach III RP oraz w latach 1997-2000; prezes Narodowego Banku Polskiego w latach 2001-2007.
Aleksander Łaszek
Doktor nauk ekonomicznych, członek Towarzystwa Ekonomistów Polskich. absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Główny ekonomista i Wiceprezes Zarządu FOR.
Maciej Filipkowski
Maciej Filipkowski, znany jako Mac, jest ekspertem w dziedzinie biznesu i wdrażania innowacyjnych rozwiązań z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży IT, elektroniki konsumenckiej i rozrywki.
Marcin Maj
Ekspert w dziedzinie marketingu, reklamy i komunikacji. Analityk trendów, strateg, doradca biznesowy. Definiuje najważniejsze zjawiska konsumenckie i wskazuje ich konsekwencje dla gospodarki, kategorii rynkowych czy konkretnych marek.
Adam Rudnicki
Jak sam twierdzi - podstawą do osiągnięcia sukcesu w biznesie jest entuzjazm. Founder & Head of Sales w Ortopedio.pl Grupa NEUCA. Pasjonat digital transformation & disruption oraz expert e-commerce.
Maciej Grzybowski
Od podstaw stworzył i rozwija dział sprzedaży pośredniej w Alphabet Polska, spółce należącej do Grupy BMW będącej jednym z liderów rynku wynajmu długoterminowego i zarządzania flotami samochodów w Polsce oraz Europie.
Wojciech Marcinkiewicz
Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, ukończył także studia podyplomowe z zakresu finansów i bankowości oraz menadżerskie MBA. Posiada licencję maklera papierów wartościowych.
Robert Koziński
Absolwent Wydziału Ekonomiki Produkcji Szkoły Głównej Planowania i Statystyki (obecnie Szkoła Główna Handlowa). Odbył wiele szkoleń dla kadry kierowniczej z zakresu zarządzania, sprzedaży usług finansowych, marketingu, finansów i prywatyzacji (w Polsce, Wielkiej Brytanii, USA i Japonii).
Małgorzata Kaczorek
Prezes All 4 Care Sp. z o.o., właściciel portalu www.senior24H.pl oraz www.takdlazdrowia.pl Od początku pracy zawodowej związana z zarządzaniem projektami i optymalizacją procesów, głównie w zakresie sprzedaży, PR i marketingu oraz CSR.
Bożena Leśniewska
Od ponad 20 lat zawodowo związana z zarządzaniem sprzedażą oraz z rynkiem telekomunikacyjnym. Ukończyła Wydział Filologii Uniwersytetu Jagiellońskiego, Advanced Management Program na INSEAD, Akademię Psychologii Przywództwa w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej oraz Akademię Mentoringu.
Feliks Kobierski
Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, ukończył również studia podyplomowe Handlu ze Wschodem w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Pierwsze doświadczenia w handlu zagranicznym i krajowym zdobywał pracując w firmie handlowej z branży instalacyjnej.
Magdalena Dziewguć
Menadżer z wieloletnim doświadczeniem w branży nowych technologii. Studiowała prawo i psychologię, posiada tytuł Executive MBA SGH oraz GMP Harvard Business School. Od 2014 roku pracuje dla Google . Wcześniej V¬ce Prezes Exatel SA i członek kilku Rad Nadzorczych. Od 2000 roku współtworzyła rynek usług telekomunikacyjnych dla biznesu w sieci Orange i Plus. Założycielka Digital University oraz LiderSHE w Polsce.
Rahim Blak
CEO i współzałożyciel agencji social media Click Community. Koncentruje się na marketingu społecznościowym ze szczególnym naciskiem na social commerce i social CRM. Zajmuje się także rozwijaniem produktów marketingowych i startupów w modelu SAAS i cloud marketing.
Marek Zuber
Ekonomista i analityk rynków finansowych. Prowadzi działalność w obszarze doradztwa finansowo- kapitałowego. Studiował na Wydziale Finansów i Bankowości Akademii Ekonomicznej w Krakowie oraz na Wydziale Elektroniki, Automatyk i Elektroniki Akademii Górniczo Hutniczej w Krakowie.
Maciej Dowbor
Ur. 22 grudnia 1978 w Toruniu - polski prezenter telewizyjny, od 2005 roku związany z Telewizją Polsat. Studiował dziennikarstwo na Uniwersytecie Warszawskim na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych, a także na warszawskim AWF i SGH. Karierę medialną rozpoczął w radiowej Trójce, jako wydawca i prowadzący serwisu sportowego "Departament Sportu", gdzie występował od 1999 do 2001 roku.
Janusz Kamiński
Tworzy innowacyjne modele strategii marketingowych. Twórca agencji interaktywnej Trakido oraz aplikacji konferencyjnej Tickerence. Jeden z pierwszych Specjalistów Marketing Automation w Polsce. Od 7 lat związany z profesjonalnym rynkiem reklamowym.
Paweł Jakubik
Paweł Jakubik w polskim oddziale Microsoft odpowiada za cyfrową transformację w chmurze, za strategiczne projekty Azure i Azure Stack na rynkach w sektorach publicznym i rynku komercyjnym. Wcześniej prowadził Dział Usług i wdrożeń oraz Bankowości i Ubezpieczeń w Microsoft Enterprise – dziale, który zajmował się obsługą największych polskich banków i firm ubezpieczeniowych.
Maciej Jóźwicki
Prezes Marwit sp. z.o.o., największego w Polsce producenta świeżych soków, do którego należą marki: Marwit, Witmar, Oskoła, Ogrody Natury. Firmę założył jako dwudziestolatek w 1993 roku w Toruniu, opierając ją na początku wyłącznie na świeżych sokach marchewkowych.